Záruční a pozáruční opravy

Na výrobek se poskytuje základní záruka 24 měsíců od data uvedení výrobku do provozu. Řada výrobců záruční dobu prodlužuje, pokud je splněna podmínka pravidelných servisních prohlídek, nebo byla rovnou sjednána delší záruční doba. Podmínkou pro uznání záruky je první uvedení výrobku do provozu pověřenou servisní firmou.
Během doby trvání záruky budou závady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu bezplatně odstraněny.

1. Záruka se nevztahuje na:

  • Výrobky, které nebyly uvedeny do provozu pověřenou servisní firmou.
  • Závady vzniklé špatnou montáží a následně nebyly uvedeny do provozu naší firmou.
  • Poškození výrobku vzniklé přepravou nebo mechanickým poškozením (včetně poškození oběhového čerpadla nečistotou z topného systému).
  • Závady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku.
  • Závady vzniklé nedodržením návodu pro instalaci.
  • Závady vzniklé nedostatečnou nebo chybnou obsluhou.
  • Závady plynoucí z chybné nebo nedostatečné údržby.
  • Poškození a závady vzniklé vnějšími vlivy (např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem, chemickými nebo mechanickými  usazeninami).

2. Pro plné uznání záruky musí být:

  • Předložen řádně vyplněný záruční list
  • Doloženo provedení servisní prohlídky v intervalu nejdéle jednoho roku od uvedení do provozu.

Platba parkovného, nebo havarijní sazba jsou vždy hrazeny zákazníkem a nemohou být uplatňovány v rámci záruky. 

 

Záruka na materiál

Záruční podmínky pro materiál použitý při opravách výrobku.
Podmínkou pro uznání záruky je předložení dokladu o provedené opravě naší servisní firmou.
Během doby trvání záruky budou závady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu bezplatně odstraněny.

1. Záruka se nevztahuje na:

  • Materiál, který nebyl namontován naší servisní firmou
  • Závady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku
  • Závady vzniklé nedostatečnou nebo chybnou obsluhou
  • Závady plynoucí z chybné nebo nedostatečné údržby.
  • Poškození a závady vzniklé vnějšími vlivy (např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem, chemickými nebo mechanickými usazeninami)

2. Pro uznání záruky musí být:
Předložen doklad o opravě se zapsaným použitým náhradním dílem, který reklamujete.

 

 

Pozáruční servis

Provádíme pozáruční servis plynových kotlů a spotřebičů. Běžné opravy a servis provádíme po telefonické dohodě se zákazníkem od pondělí do pátku v době od 8.00 – 16.30 hod. Naší snahou je tyto opravy provádět v maximálně krátkém čase.

Provádíme pozáruční servis a opravy na plynové spotřebiče:

  • VAILLANT
  • PROTHERM
  • JUNKERS
  • BUDERUS
  • BAXI
  • THERMONA
  • VIESSMANN

Kancelář:
Kamenická 653/50
170 00 Praha 7

Pro objednávku technika prosím volejte pevnou linku.

Telefon:
Pevná linka: 233 379 938
Mobilní telefon: 733 579 826

E-mail : info@seplyko.cz

Provozní doba kanceláře:
Po - Pá 8:00 - 16:30

Aktuality

Otevírací doba na konci roku

24.12.2019

24. – 26.12.2019 – jen havarijní pohotovost v mimopracovní době 27. – 31.12.2019 – jen havarijní pohotovost 1.1.2020 – jen havarijní pohotovost v mimopracovní době od 2.1.2020 – běžná pracovní doba

Jakou značku kotle si vybrat ?

8.8.2019

Bez nadsázky je možné tvrdit, že skutečným srdcem domova je plynový kotel.  Určitě je potřeba, aby byl kotel bezporuchový, optimálně výkonný a v dnešní době je třeba, aby byl pokud možno i co nejvíce ekologický. Při nákupu plynového kotle pro domácí použití hraje rozhodující roli stanovení způsobu ohřevu teplé užitkové vody a s tím příslušný […]

Proč mít kondenzační kotel ?

5.2.2017

Výhodou kondenzačních kotlů je možnost úspory až 20 až 30 % ze spotřeby plynu určeného k vytápění (úspora je závislá na nastavené teplotě topné vody). Při znalosti  průměrných ročních nákladů na vytápění plynem pak lze vcelku přesně stanovit úsporu nákladů při pořízení kondenzačního kotle. Při výměně staršího plynového kotle za  kondenzační kotel je 99,9% případů rekonstruovat […]