Záruční a pozáruční opravy

Na výrobek se poskytuje základní záruka 24 měsíců od data uvedení výrobku do provozu. Řada výrobců záruční dobu prodlužuje, pokud je splněna podmínka pravidelných servisních prohlídek. Podmínkou pro uznání záruky je první uvedení výrobku do provozu pověřenou servisní firmou.
Během doby trvání záruky budou závady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu bezplatně odstraněny.

1. Záruka se nevztahuje na:

  • Výrobky, které nebyly uvedeny do provozu pověřenou servisní firmou
  • Závady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku
  • Poškození výrobku vzniklé přepravou nebo mechanickým poškozením
  • Závady vzniklé nedodržením návodu pro instalaci
  • Závady vzniklé nedostatečnou nebo chybnou obsluhou
  • Závady plynoucí z chybné nebo nedostatečné údržby.
  • Poškození a závady vzniklé vnějšími vlivy (např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem, chemickými nebo mechanickými  usazeninami)

2. Pro uznání záruky musí být:

  • Předložen řádně vyplněný záruční list
  • Doloženo provedení servisní prohlídky v intervalu nejdéle jednoho roku od uvedení do provozu.

 

 

Záruka na materiál

Záruční podmínky pro materiál použitý při opravách výrobku.
Podmínkou pro uznání záruky je předložení dokladu o provedené opravě naší servisní firmou.
Záruka lze uplatnit pouze u firmy, která opravu provedla.

Během doby trvání záruky budou závady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu bezplatně odstraněny.

1. Záruka se nevztahuje na:

  • Materiál, který nebyl namontován pověřenou servisní firmou
  • Závady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku
  • Závady vzniklé nedostatečnou nebo chybnou obsluhou
  • Závady plynoucí z chybné nebo nedostatečné údržby.
  • Poškození a závady vzniklé vnějšími vlivy (např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem, chemickými nebo mechanickými usazeninami)

2. Pro uznání záruky musí být:
Předložen řádně vyplněný pracovní list od reklamované opravy

 

 

Pozáruční servis

Provádíme pozáruční servis plynových kotlů a spotřebičů. Běžné opravy a servis provádíme po telefonické dohodě se zákazníkem od pondělí do pátku v době od 7.00 – 17.00 hod. Naší snahou je tyto opravy provádět v maximálně krátkém čase. Opravy mimo pracovní dobu pouze po telefonické dohodě s příplatkem dle ceníku.

Provádíme pozáruční servis a opravy na plynové spotřebiče:

  • VAILLANT
  • PROTHERM
  • JUNKERS
  • BUDERUS
  • BAXI
  • THERMONA
  • DE DIETRICH
  • DAKON
  • IMMERGAS
  • HYDROTHERM
  • ORTAS
  • ORK
  • WEISHAUPT
  • VIESSMANN
  • ARISTON
  • REMEHA

Kancelář:
Kamenická 653/50
170 00 Praha 7

Pro objednávku technika prosím volejte pevnou linku.

Telefon:
Pevná linka: 233 379 938
Mobilní telefon: 733 579 826

E-mail : info@seplyko.cz

Provozní doba kanceláře:
Po - Pá 8:00 - 16:30

Aktuality

Objednání servisu do 8.7.2018

2.7.2018

Vážení klienti, z důvodu letních dovolených je omezena možnost přijímání telefonických hovorů. Pro objednání servisu prosím využijte email, nebo pošlete sms. Ozveme se vám.

Děkujeme za pochopení.

Dotace na výměnu plynových kotlů

25.5.2018

Dotační program Čistá energie Praha 2018 je otevřen a jsou přijímány žádosti. Podmínky pro získání dotace zůstaly stejné, tedy až 20.000,- Kč při výměně starého plynového kotle za kotel kondenzační.

Jakou značku kotle si vybrat ?

8.8.2017

Bez nadsázky je možné tvrdit, že skutečným srdcem domova je plynový kotel.  Určitě je potřeba, aby byl kotel bezporuchový, optimálně výkonný a v dnešní době je třeba, aby byl pokud možno i co nejvíce ekologický. Při nákupu plynového kotle hraje rozhodující roli stanovení výkonu plynového kotle vs. tepelná ztráta objektu, způsob přípravy teplé užitkové vody, způsob a délka odvodu spalin a přívodu vzduchu a v neposlední řadě i vizáži a osobních preferencích. Kombinace všech těchto faktorů je složitým rozhodujícím procesem, na který nelze dát jednoznačný návod. Proto při výběru nového kotle doporučujeme osobní konzultaci v místě instalace.