Výhody stálých zákazníků
Výhody stáleho zákazníka má ten, kdo u firmy realizuje pravidelné servisní prohlídky plynového spotřebiče. Výhody lze přiznat již při druhé servisní prohlídce. Výhody stálého zákazníka jsou také přiznány již při první servisní prohlídce, pokud byl spotřebič uváděn do provozu naší firmou.
- první hodina servisu je účtována sníženou sazbou
- telefonická poradenství
- hlídání termínu další servisní prohlídky
- v topné sezóně přednostní termín opravy
Chcete se na něco zeptat?
Kancelář:
Kamenická 653/50
170 00 Praha 7
Pro objednávku technika prosím volejte pevnou linku.
Telefon:
Pevná linka: 233 379 938
Mobilní telefon: 733 579 826
E-mail : info@seplyko.cz
Provozní doba kanceláře:
Po - Pá 8:00 - 16:30
Jakou značku kotle si vybrat ?
8.8.2019Bez nadsázky je možné tvrdit, že skutečným srdcem domova je plynový kotel. Určitě je potřeba, aby byl kotel bezporuchový, optimálně výkonný a v dnešní době je třeba, aby byl pokud možno i co nejvíce ekologický. Při nákupu plynového kotle pro domácí použití hraje rozhodující roli stanovení způsobu ohřevu teplé užitkové vody a s tím příslušný […]
Proč mít kondenzační kotel ?
5.2.2017Výhodou kondenzačních kotlů je možnost úspory až 20 až 30 % ze spotřeby plynu určeného k vytápění (úspora je závislá na nastavené teplotě topné vody). Při znalosti průměrných ročních nákladů na vytápění plynem pak lze vcelku přesně stanovit úsporu nákladů při pořízení kondenzačního kotle. Při výměně staršího plynového kotle za kondenzační kotel je 99,9% případů rekonstruovat […]