Výhody stálých zákazníků

Výhody stáleho zákazníka má ten, kdo u firmy realizuje pravidelné servisní prohlídky plynového spotřebiče. Výhody lze přiznat již při druhé servisní prohlídce. Výhody stálého zákazníka jsou také přiznány již při první servisní prohlídce, pokud byl spotřebič uváděn do provozu naší firmou.

  • první hodina servisu je účtována sníženou sazbou
  • telefonická poradenství
  • hlídání termínu další servisní prohlídky
  • v topné sezóně přednostní termín opravy

Chcete se na něco zeptat?

Napište nám nebo Volejte: 233 379 938

Kancelář:
Kamenická 653/50
170 00 Praha 7

Pro objednávku technika prosím volejte pevnou linku.

Telefon:
Pevná linka: 233 379 938
Mobilní telefon: 733 579 826

E-mail : info@seplyko.cz

Provozní doba kanceláře:
Po - Pá 8:00 - 16:30

Aktuality

Servis během nouzového stavu – koronavirus

22.3.2020

Servisní činnost není pozastavena, provádíme jak havarijní opravy, tak běžnou údržbu. Prosím nechoďte do kanceláře, využijte kontaktů na dálku.

Jakou značku kotle si vybrat ?

8.8.2019

Bez nadsázky je možné tvrdit, že skutečným srdcem domova je plynový kotel.  Určitě je potřeba, aby byl kotel bezporuchový, optimálně výkonný a v dnešní době je třeba, aby byl pokud možno i co nejvíce ekologický. Při nákupu plynového kotle pro domácí použití hraje rozhodující roli stanovení způsobu ohřevu teplé užitkové vody a s tím příslušný […]

Proč mít kondenzační kotel ?

5.2.2017

Výhodou kondenzačních kotlů je možnost úspory až 20 až 30 % ze spotřeby plynu určeného k vytápění (úspora je závislá na nastavené teplotě topné vody). Při znalosti  průměrných ročních nákladů na vytápění plynem pak lze vcelku přesně stanovit úsporu nákladů při pořízení kondenzačního kotle. Při výměně staršího plynového kotle za  kondenzační kotel je 99,9% případů rekonstruovat […]